Skip to main content
Δελτία Tύπου

Ενέργειες Γραφείου Τουρισμού Δήμου Αγίου Νικολάου για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο 2020

Από 21 Οκτωβρίου, 20207 Ιουνίου, 2022Χωρίς σχόλια

 

αφίσα


Το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου με σκοπό την τουριστική προβολή της περιοχής προχώρησε το δίμηνο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου σε μια σειρά σημαντικών ενεργειών. 

Οι ενέργειες  αυτές, που παρουσιάζονται παρακάτω, κινούνται σε δυο πλαίσια, αυτό της δημιουργία του απαραίτητου υλικού καθώς και την προώθηση της περιοχής μέσα από στοχευμένες καμπάνιες σε συγκεκριμένες αγορές τόσο εντός όσο και εκτός χώρας. 

 

 

 

αφίσσ1


Ψηφιακή προβολή Δήμου Αγίου Νικολάου

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση των διαδικτυακών μέσων ως εργαλείο τουριστικού μαρκετινγκ έτρεξε ένα μεγάλο πλήθος διαφημίσεων μέσα από τα κανάλια του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών ήταν να επιτύχει αυξημένα νούμερα τόσο για τον μήνα Αύγουστο όσο και για εκείνο του Σεπτεμβρίου.


Αναλυτικά για τον μήνα Αύγουστο:

Προβολές σε Instagram 

Απήχηση: 2.439.000 μοναδικούς χρήστες               

Συνολικές προβολές αναρτήσεων: 3.356.500


Προβολές σε Facebook

Απήχηση: 300.000 μοναδικούς χρήστες 

Συνολικές προβολές αναρτήσεων: 3.112.000

 

Αναλυτικά για τον μήνα Σεπτέμβριο:

Προβολές σε Instagram 

Απήχηση: 2.504.000 μοναδικούς χρήστες               

Συνολικές προβολές αναρτήσεων: 3.350.000


Προβολές σε Facebook

Απήχηση: 266.000 μοναδικούς χρήστες 

Συνολικές προβολές αναρτήσεων: 3.056.000

 

Καμπάνιες προώθησης έτρεξαν τόσο εντός Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό. Η στόχευση στο εσωτερικό της χώρας επικεντρώθηκε στην Αθήνα καθώς και στην Κρήτη και συγκεκριμένα σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο. 

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε σε χώρες που σύμφωνα με τα στατιστικά εμφανίζουν υψηλό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τον Άγιο Νικόλαο. Οι χώρες όπου επενδύθηκαν τα μεγαλύτερα ποσά σε διαφήμιση ήταν Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία,Ολλανδία, Βέλγιο, Μεγάλη Βρετανία, Αυστρία και Ισραήλ. 


Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών είναι οι λογαριασμοί του Δήμου στα δύο πιο σημαντικά κοινωνικά δίκτυα για τον τουρισμό να έχουν επιτύχει τα παρακάτω νούμερα:

  – Instagram 15.000 ακολούθους

  – Facebook 17.500 ακολούθους 

 


αφίσα2

Προωθητικά βίντεο

Το τμήμα Τουρισμού το προηγούμενο δίμηνο δημοσίευσε δυο νέα προωθητικά βίντεο τα οποία γνώρισαν μεγάλη ανταπόκριση μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου. Πρόκειται για τα βίντεο που αφορούν την παραθαλάσσια ζώνη του Δήμου καθώς και την πόλη του Αγίου Νικολάου. 

Οι συνολικές προβολές των δύο βίντεο έφτασαν τον αριθμό των 150.000. 

Στη συνέχεια θα δημοσιευθούν εκείνα για την ενδοχώρα του Δήμου και την Ελούντα.  

Αυτό το διάστημα πραγματοποιούνται γυρίσματα για τα βίντεο που θα “τρέξουν” την επόμενη χρονιά. Πρόκειται για 4 βίντεο τα οποία προβάλουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής ανάλογα την εποχή. Ως τώρα έχουν ολοκληρωθεί τα γυρίσματα για Άνοιξη και Καλοκαίρι.

 

αφίσα3

Χαρτογραφήσεις

Ολοκληρώθηκε η δημιουργία 2 νέων χαρτών για λογαριασμό του Δήμου Αγίου Νικολάου. Μετά απ’ την παραγωγή χαρτών για το σύνολο του Δήμου αλλά και για Άγιο Νικόλαο, Νεάπολη και Κριτσά, το Γραφείο Τουρισμού προχώρησε στον σχεδιασμό χαρτών για:

– Σίσι, Μίλατο και Βραχάσι

– Ελούντα, Πλάκα και Σπιναλόγκα

Οι χάρτες θα εκτυπωθούν και θα είναι διαθέσιμοι για την επόμενη τουριστική χρονιά.

 

αφίσα4

Ανάδειξη παραδοσιακής μουσικής

Ανάδειξη κρητικής μουσικής μέσα από ζωντανές μεταδόσεις στα κανάλια του Δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα δύο βίντεο από Κριτσά και Άγιο Νικόλαο συγκέντρωσαν συνολικά πάνω από 10.000 προβολές. 


Διαφημιστικές καταχωρήσεις

Ο Δήμος προέβη σε διαγωνισμό για διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Το επόμενο διάστημα θα κατακυρωθούν οι οριστικοί ανάδοχοι και θα υπογραφούν συμβάσεις. 


Κείμενα & μεταφράσεις

Συνεχίζεται ο εμπλουτισμός υλικού του Γραφείου Τουρισμού με νέα κείμενα και μεταφράσεις. Το τελευταίο διάστημα παραλήφθηκαν κείμενα για τους εορτασμούς του 15αύγουστου στην ευρύτερη περιοχή καθώς και προτάσεων σε μορφή άρθρων για μονοήμερες εκδρομές γύρω απ’ τον Άγιο Νικόλαο. 

Η δημιουργία κειμένων για το τρέχων έτος περιλαμβάνει ακόμη κειμενογραφήσεις για τις παρακάτω ενότητες:

– Τοπική γαστρονομία και συνταγές

– Διαδρομές για πεζοπορικό τουρισμό

– Συνεδριακό τουρισμό 


Παρουσία σε τηλεοπτικές παραγωγές

Συμμετοχή σε τηλεοπτική εκπομπή τουριστικού περιεχομένου με σκοπό την ανάδειξη του Αγίου Νικολάου και των χωριών του.

Στο πλαίσιο των γυρισμάτων της εκπομπής “Life Is A Beach” που θα προβληθεί σε τηλεοπτικό δίκτυο πανελλαδικής εμβέλειας την άνοιξη του 2021, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στον Άγιο Νικόλαο, Ελούντα, Καλό Χωριό και Κρούστα. 


Αυτό το χρονικό διάστημα το Γραφείο Τουρισμού βρίσκεται στο στάδιο προετοιμασίας των παρακάτω ενεργειών:

– Εκτυπώσεις τουριστικών εντύπων για το 2021

– Εκπαιδευτικές ημερίδες για το 2021