Σε όλον τον κόσμο υπάρχουν σήμερα, ένα δισεκατομμύριο δυσλεκτικοί . Πρόκειται για ένα έντονο και σύνθετο φαινόμενο, το οποίο ερευνά εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια μια πολυεπιστημονική ομάδα από το Πανεπιστήμιο Cornell σε συνεργασία με το Harvard.
Μέλος της ομάδας αυτής είναι και ο κ. Γιάννης Ασλανίδης- Πρόεδρος Ελληνικού Κολλεγίου Οφθαλμολογίας και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Cornell της Νέας Υόρκης, ο οποίος με την συνδρομή της ομάδας του, εφαρμόζει, μία πρωτοποριακή μέθοδο που έχουν αναπτύξει για την μέτρηση της ανάγνωσης και της δυσλεξίας.
Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα (29/3), ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Αντώνης Ζερβός, με τον καθηγητή κ. Ιωάννη Ασλανίδη, συζητήθηκε εκτενώς η δυνατότητα υπογραφής προγραμματικής σύμβασης με το Δήμο, για την ερχόμενη πενταετία, προκειμένου να γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση σε παιδιά – μαθητές της πρωτοβάθμιας αρχικά εκπαίδευσης, καθώς εάν διαγνωστούν με μαθησιακές δυσκολίες, να τους δοθεί μία ακόμα ευκαιρία με την συνδρομή ειδικών επιστημών, προκειμένου να υπερβούν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν.
Στην διαδικτυακή συνάντηση συμμετείχαν ο Γ.Γ του Δήμου κ. Γιάννης Στεφανάκης καθώς και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Παιδείας κ. Αντώνης Μαυρής, ο οποίος δεσμεύτηκε να έρθει σε επικοινωνία με το Δ.Σ της Ένωσης Γονέων προκειμένου να ζητήσει την σύμφωνη γνώμη τους, προτού το θέμα συζητηθεί στο Δ.Σ Αγίου Νικολάου και ληφθεί σχετική απόφαση.
Σε δήλωση του, ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου, μεταξύ άλλων ανέφερε : “ Θεωρώ ότι πρόκειται για μια εξαιρετική πρόταση στήριξης παιδιών και οικογενειών. Η μέθοδος (eye Radar) που προτείνει ο καθηγητής Ασλανίδης, είναι αποτέλεσμα 12 χρόνων ερευνών Ελλήνων επιστημόνων με τα Πανεπιστήμια του Χάρβαρντ στην Αμερική και του Κάρντιφ στην Ουαλία, έχει ήδη εφαρμοστεί σε παραπάνω από 3.000 μαθητές και έχει λάβει πιστοποίηση CE για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κατά την τηλεδιάσκεψη, ζητήθηκε από τον κ. Ασλανίδη, να εξεταστεί η δυνατότητα συνεργασίας με ειδικούς επιστήμονες του Δήμου (εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές κ.α), καθώς και η δημιουργία – σε δεύτερο χρόνο – δομής και μόνιμης συνεργασίας με τον ίδιο και τους συνεργάτες , προκειμένου ν΄ αντιμετωπίζονται έγκαιρα ζητήματα που χρήζουν υποστήριξης, αλλά και να βοηθούνται τα παιδιά και οι οικογένειες τους κατά τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο.